Sunday 8 March 2015

نامه‌ای بسیار دلنشین از دبیر انجمن فیزیوتراپی گیلان و دانشجوی دیپیتی

نامه‌ای بسیار دلنشین از دبیر انجمن فیزیوتراپی گیلان و دانشجوی دکترای حرفه‌‌ای فیزیوتراپی دانشگاه ملی‌ علوم پزشکی‌ (اسپانیا) از شهر رشت در استان گیلان

درود بر شما دکتر پورگل گرامی. فیزیوتراپیست کامران اطهاری رییس سابق و دبیر فعلی انجمن فیزیوتراپی گیلان هستم. بعد از فارغ التحصلی بعلت مشغله های شخصی و کاری امکان ادامه تحصیل برایم وجود نداشت. تقریبا تمام راه ها برای ادامه تحصیل در رشته خودم را امتحان کرده بودم و در نهایت به این نتیجه رسیده بودم که راه به جایی نخواهم برد. تا اینکه با شما و دانشگاهتان آشنا شدم. شور آموختن و تحصیل و یاد گرفتن مرا با خودش برد به سالهای زیبا و فراموش نشدن دانشجویی. یادگیری و دانشجویی زندگیست. از شما بابت برگرداندن این شور و اشتیاق سپاسگزارم. از شما بابت زنده شدنم ممنونم

National University of Medical Sciences (Spain) Doctor of Physical Therapy (DPT) student and manager of the Gilan Physiotherapy Association, physiotherapist Kamran Athari. 



No comments:

Post a Comment